KHL Medveščak Zagreb - CSKA Moskva 18.8.2014. Photo by Ivana Stančin / KHL.hr

KHL vikend review

Još jedan hokejaški tjedan je iza nas, a završit ćemo ga pregledom susreta odigranih tijekom vikenda. U subotu smo imali prilike gledati pet susreta, u kojima je Traktor slavio nad Torpedom, Jugra je pobjedila Sjeverstalj, a CSKA-a tek nakon raspucavanja dolazi do bodova u Kazanju. U Toljatiju je Lada izgubila od Vitjaza, a Soči je spakovao šest komada Neftehimiku. Nedjelja je bila rezervirana samo za jedan susret u kojemu je Metalurg Novokuznjeck pobijedio Dinamo iz Rige.

Traktor Čeljabinsk na svome se ledu susreo sa gostima iz Nižnjeg Novgoroda, i na kraju slavio rezultatom 3:2. Oleg Piganovič je postigao jedini pogodak u prvom dijelu igre. Bilo je to drugo isključenje Torpedovih igrača na susretu, a Piganovič je iskoristio prednost igrača više za vodstvo domaćina.

U drugoj trećini gosti su uspjeli preokrenuti rezultat. Točno na polovici susreta Denis Kazionov je izjednačio rezultat na 1:1, a tri minute kasnije Grigorjev je postigao pogodak za 1:2.

U posljednjoj dionici susreta Traktor je došao do pobjede, a ponajviše zahvaljujući jednom igraču. Riječ je o Konstantinu Panovu. Nakon deset minuta igre u trećem periodu Panev je anulirao prednost Torpeda, da bi pet minuta kasnije zabio svoj drugi pogodak na susretu za končanih 3:2.

U Kazanju je domaći Ak Bars dočekao crveni stroj iz MoskveCSKA. Prva trećina je prošla bez pogodaka, sa dva isključenja gostiju i relativno malim brojem udaraca na gol.  U drugoj se trećini nastavila serija isključenja i grubosti, ali pogodaka nije bilo sve do 36. minute, a onda je Denisov zabio pogodak za vodstvo Ak Barsa. No, šest sekundi prije kraja trećine, Simon Hjalmarsson je utišao publiku u Tatneft Areni zabivši pogodak za 1:1.

Na ulasku u treću trećinu CSKA je dobio priliku sa igračem više na ledu, i iskoristio je preko Muršaka. Ali i Ak Bars je pokazao da može računati na svoje specijalne jedinice. Justin Azevedo je poentirao i poslao susret u produžetak i na kraju u raspucavanje. U raspucavanju, u trećoj seriji Roman Ljubimov je svladao Galimova i dodatni bod je otišao u Moskvu.

Jedini nedjeljni susret odigran je u Novokuznjecku ispred nešto manje od tri tisuće gledatelja. Metalurg je na samom kraju prve trećine došao u vodstvo kada je Galimov svladao Masalskisa. Međutim drugu trećinu bolje je otvorio Dinamo. Dzerins je nakon malo više od minute igre vratio susret u egal. Ako je prva polovica drugog perioda pripala Dinamu, onda je drugi dio pripao Metalurgu. Turukin je u 32. minuti zabio gol za novo vodstvo Metalurga, a nakon njega u strijelce su se upisali još jednom Galimov i do kraja trećine i O’Brien.

U posljednjoj dionici susreta na golu Dinama umjesto Masalskisa stajao je Sedlaček. On je svoju mrežu netaknutom držao samo 62 sekunde. Probio ga Kuklev, a nakon njega, dvije minute kasnije i Plotnikov je dao svoj doprinos u pobjedu, te je sada Metalurg imao velikih 6:1. Poraz svoje momčadi ublažio je Mike Indrasis zabivši dva pogotka.

Subota, 08.11.2014.:

Traktor – Torpedo 3:2

Jugra – Sjeverstalj 3:1